onsdag 16. april 2014

Selge firma

Overdra kundeportefolje - Overdra kunder til nytt firma -

Informasjon om konkurs, konkurshjelp, oppbud, konkursvarsel , konkursbegj?ring,finanstjenester, bankkonto, firma, utenlandske bankkonto og starte firma. Hei. Kan jeg som privatperson selge en importert vare til min egen bedrift, som jeg igjen videreselger til mine kunder?. Jul Om 25 ar sa vil jeg ta ut overskudd som pensjon, og kanskje selge HVa er evt skatt pa utleien i den perioden mitt firma (AS) eier boligen?.

Starte firma! Skal du drive med import og videresalg av varer, bor du starte et firma. Du kan selge varer som enkeltperson, men med tanke pa moms og regnskap. 2Des Jeg har en atv kjopt igjennom firmaet mitt. Nar jeg skal selge den til en privatperson, da ma han betale mva? Er det noen mulighet for at han. Salg av firma? Kontakt oss. Med full tyngde pa salg av sma og mellomstore firmaer. Des av alanbroxx Lagret under: Firma radgivning, Konkurs, Privat Okonomi, Okonomi on desember 13th,. lyngutt_317x20Som med alt. 5Stk eig en bat saman, no vil mannen min/vi selge var del. da baten er registrert pa firma, og 3 av dei eig da begge plasser om de forstar. Du skal selge produkter eller tjenester - og leve av overskuddet av dette salget. nar du skriver ned hva du skal selge eller utfore, hvordan du vil levere dette til. NORPROFIL AS onsker a selge Agenturet WOODBRIX, med komplett hjemmeside og et vareleger til en verdi av kr. 150 000,-. Prisantydning er kr. 100 000. 2Jan KRAGERO: Eierne av en helarsbolig pa Oya vil forsoke a stoppe tvangssalg pa grunn av brudd pa boplikten, ved a overfore eiendommen til et. Der ser jeg at jeg kan selge diverse til mitt eget firma. I mitt tilfelle kan faglitteratur v?re aktuelt, da jeg har n?rmest metervis med hylleplass. a selge disse attraktive nettbutikkene. Fluefiske-butikken.no og Kajakkland.no ble etablert i i Oslo. Butikkenes navn avslorer ogsa butikkenes konsepter.

Selge bedriften til noe andre og ukjente? Hvordan blir livet som tidligere bedriftseier? Sporsmalene er mange. I arets siste nummer av Din. Bedrift er eierskifte. 2Okt Hei. Jeg har en ting her som et firma er veldig interessert i a kjope. Kan jeg som person fakturere et firma for varen? Vet at jeg ikke ma finne pa

Kjop og salg av firma

2Sep Dette raskinnet finnes det bare ett eksemplar av i Norge - na skal et nordnorsk firma selge bilen. Artikkeltags. Nyheter. Av Espen Bless. 1Nov Hei. Jeg har et par ting som en bedrift er interessert i a kjope av meg. Jeg har ikke firma, og har heller ikke planer om a starte et, siden jeg ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.